Succesul afacerii tale va fi decis de abilitatea companiei de a atrage si retine clienti. Identitatea vizuala este unul dintre principalii factori ce vor determina clientii sa te aleaga pe tine in detrimentul competitiei. Prin crearea unei imagini ce transmite incredere, profesionalism si pasiune, te vei asigura ca afacerea ta va fi intotdeauna cea care atrage si retine clientii.
Identitatea vizuala este colectia tuturor elementelor pe care o companie le creeaza cu scopul de a se expune in cea mai buna lumina in fata clientilor. Aceasta imagine a brand-ului te va face usor de recunoscut.
Identitatea viazuala este fundatia ce creeaza legatura dintre companie si clienti, cea care determina felul in care clientii tai te vor percepe.

Elemente ce fac parte din identitatea vizuala a unei firme sunt: font-uri, culori, imagini, logo, carti de vizita, bannere, documente oficiale, materiale de ambalare si impachetare, materiale promotionale personalize, orice alt material ce expune imaginea companiei.
Anumiti stimuli vizuali activeaza o parte a creierului asociata cu identitatea personala. Prin urmare, pentru a construi o identitate puternica, vor fi necesare luarea de decizii adecvate in ceea ce priveste conceperea identitatii vizuale.
Este important sa stabilim cine este firma ta, ce reprezinta brand-ul pe care doresti sa il creezi si care va fi mesajul transmis de imaginea afacerii tale. Acestea sunt determinate de factori cheie, precum: misiunea, valorile, personalitatea si vocea brand-ului.
Identitatea vizuala trebuie sa reprezinte fidel esenta companiei si sa transmita emotiile brand-ului. Trebuie sa lasi o impresie care sa rezoneze si sa ramana in mintea clientilor tai.
Ce spun clientii nostri?


