Ai o afacere? Beneficiile de a trece in mediul online merg mult mai departe decat o simpla prezenta in motoarele de cautare. Stiati ca la nivel global 91% dintre consumatori cauta online bunuri si servicii? Iar 56% nu au incredere intr-o afacere daca aceasta nu are un site web?
Ca propietar al unei afaceri, intr-o lume astazi dependenta de web, crearea unei "prezente online" este esentiala pentru succesul companiei. Studii recente arata ca mediul online este critic pentru atragerea de clienti intr-un magazin fizic.
Indiferent daca afacerea ta ofera bunuri sau servicii, un lucru este evident - a nu avea un site web se poate dovedi a fi in dezavantajul imaginii, reputatiei si a veniturilor unui business. Statisticile arata ca afacerile ce atrag activ clienti in mediul online se pot astepta la o crestere a vanzarilor de pana la 40%.
5 beneficii majore aduse de un site web:
Cresterea Vanzarilor
Daca afacerea ta detine un site e-commerce, afacerea ta practic este deschisa 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, permitand actualilor si viitorilor clienti sa cumpere in orice moment al zilei.
Consolidarea Credibilitatii
Sondajele recente ne arata ca atat consumatorii cat si antreprenorii considera ca un site web ajuta la consolidarea credibilitatii unei companii. A lipsi din mediul online sporeste considerabil sansele concuretilor de a atrage noi clienti, lucru care ar trebui categoric evitat.
Mai Multe Oportunitati de Marketing
Pe internet iti largesti in mod automat audienta catre un numar infinit de potentiali clienti. Si poti realiza acest lucru cu un cost mai mic decat prin metode traditionale.
Comunicare Instanta
Pentru a iti anunta clientii de noutatile din cadrul firmei, nu mai trebuie sa te grabesti sa iti cauti telefonul, sa scrii o scrisoare formala sau sa printezi un catalog de prezentare. In momentul in care esti online poti instant sa iti informezi clientii despre noi produse si stiri importante ale companiei.
Serviciul Relatii Clienti Imbunatatit
A veni cu raspunsuri eficiente si solutii optime a problemelor clientilor este primordial. De exemplu, consumatorii pot accesa cu usurinta informatii imporante despre afacerea dumneavoastra, pot vizualiza o lista a intrebarilor frecvente sau va pot contacta printr-un formular online in orice moment. O prezenta pe internet iti permite sa pastrezi permanent legatura cu clientii tai, crescand sansele de fidelizare a acestora.