De | | SEO | 2280 vizualizari
5 Tendinte SEO aparute in 2014

Este esential ca orice afacere prezenta online sa tina pasul cu ultimele tendinte SEO. Tacticile optimizarii pentru motoarele de cautare se schimba in timp - unii ar spune ca acest lucru se schimba de fiecare data cand Google stranuta. Cum peste jumatate din 2014 a trecut, este timpul perfect pentru a analiza cum SEO s-a schimbat si daca eforturile tale de optimizare sunt la curent. Unele aspecte ale SEO s-au schimbat dramatic, in timp ce alte princpii au ramas puternic pe pozitii.

Acestea fiind spuse, urmeaza o lista de 5 tendinte SEO aparute in 2014 ce te vor ajuta sa iti ridici standardele SEO.

1. Optimizarea pentru platforme mobile

A avea un site optimizat pentru platformele mobile ofera mai multa valoare SEO ca oricand. Google acorda mai multa valoare website-urilor ce sunt mobile-friendly. Acest aspect reprezinta un dezavantaj pentru companiile ce nu au un design responsive - nu doar pentru clientii sai ci si din punct de vedere al SEO. Un design responsive bine facut te poate ajuta sa iei fata concurentei.

2. Continutul este in continuare rege...

Content is still king. Desi Google a inceput penalizarea companiilor ce copiaza continutul de pe alte site-uri, intotdeauna un continut bogat si original va oferi o valoare SEO crescuta pentru afacerea dumneavoastra. Desi multe persoane cand aud de continut se gandesc automat la blog-uri sau ziare, nu este chiar acesta cazul. Materiale ce contine elemente video sau infografice pote fi folosite cu succes pentru a obtine valori crescute SEO.

3. Nu uita sa ai vecini buni

Desi obtinerea de link-uri inbound (link-uri de pe alte website-uri ce trimit catre site-ul propriu) a fost mereu o prioritate pentru profesionistii SEO, aceasta practica dauneaza uneori imaginii companiilor. Cumpararea unui pachet de link-uri nu mai este o tactica acceptabila. Propietarul oricarei afaceri trebuie sa aibe grija ce site-uri trimit catre website-ul propriu si sa accepte doar site-uri de calitate.

4. Platformele sociale au atins un grad de importanta ridicat

Desi popularitatea afacerii tale pe platformele sociale nu influenteaza in mod direct ranking-ul, un raspuns social pozitiv ajuta SEO. Acest aspect este adevarat mai ales in cazul Google Plus, unde rezultatele unei cautari au sanse mai mari la o pozitionare buna in situatia in care utilizatorul are pagina afacerii in cercurile sale sau daca acesta a dat +1 continutului. Pentru a beneficia de acest aspect este important ca un website sa includa un modul de sharing social prin care continutul website-ului, articolele si alte informatii sa fie share-uite rapid si usor de cat mai multi utilizatori.

5. Intradevar, am mentionat Google Plus

Google Plus ofera o pozitionare mai buna in lista rezultatelor cautarii unui utilizator ce are pagina dumneavoastra in cercurile sale. Desi nu este ceva nou, "Google Authorship" a luat amploare recent si ar trebui sa faca parte din planurile SEO ale oricarei afaceri. Acest aspect este valabil mai ales daca afacerea dumneavoastra pune la dispozitie continut interesant in mod regulat.

tag
tag
tag
Scris de:
Serban Cioclov

CEO & Founder of SCDesign.ro

Cere Oferta Gratuit

Imaginea afacerii dumneavoastra trebuie sa aiba un impact vizual aparte pentru a oferi din primul moment încredere utilizatorului. Fie ca aveti nevoie de un site web, magazin online, logo ori alt element grafic, calitatea este garantata.

Doriti o evaluare gratuita a unui proiect? Ne puteti trimite detaliile
folosind datele sau formularul de contact.

Vreau oferta

Wordpress
MySQL
cPanel
HTML5
Prestashop
Prestashop
Prestashop
Prestashop